تلخک

تلخک کانال ایتایی

خوش امد گویی

اینجا همه چی پیدا میشه از شیر مرغ تا جون آدمی زاد

آهای آدم باهوش          نظر نشه فراموش

لامپ اضافه خاموش

سلام

اومدم

بنظرم اینجا رو ببینید

http://nadersobhany.blog.ir/1398/08/28

خیلی میتونید ایده بگیرید

موفق باشید

ممنونم
وبلاگم از نظر شما چطور بود

ظاهرش؟

بد نیست

فقط هدر تو ذوق میزنه

 

هدر چیه؟؟؟
موضوعاتش چی؟؟

هدر: نوار سبز بالای صفحه

اونا خوبه

رنگشو عوض کنم بهتر نیست؟؟

میل خودته..ولش کن اصلا بذار باشه

لنظر تو بنفش باشه خوبه

یا عکس بذار یا هی چی خالی باشه

کجا /؟؟جای هدر؟؟
چطوری باید عکس بذارم؟

ببین من کار دارم میخوام برم

ولی کارتو راحت میکنم

برو تو قسمت مدیریت وبلاگت/قالب/انتخاب قالب جدید

سه صفحه قالب خود بیان پیشنهاد داده هر کدومو بزنی انتخاب، خودش انتخاب میکنه برات...خیلی هم زیاده

اینو می دونم من از توی عرفان قالب اوردم

خب دیگه پس همین خوبه

وب خوبی دارید به ماهم سربزنید سایت تفریحی

ممنون حتما
پنجشنبه ۳۰ آبان ۹۸ , ۱۸:۲۵ اسماعیل اصلانی دیرانلو

موفق باشید

همچنین

سلام مطلب مفیدی بود خوشحال میشم به سایت ماهم سر بزنید ممنون دانلود آهنگ

سلام 

وب جالبی داری ، موفق باشی. 

انشاءالله که به مسیر اصلی‌ای که میخوای وبت داشته باشه ، برسی. 

مرسی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا میتونید نوشته های تلخک رو بخونید :)
امیدوارم از حضور در اینجا لذت ببرید :))
خوشحال میشم با نظراتتون من رو یاری کنیذد :)))

فقط همین ...
در پناه حق باشید ان شاءالله :)
Designed By Erfan Powered by Bayan