تلخک

تلخک کانال ایتایی

من پاچه خوارم ؟

همه به من می گن خیلی جول و پاچه خواری 

تنها کاری که می کنم اینه که هر وقت معلمی رو می بینم بهش میگم سلام صبح بخیر خسته نباشین بعد به احترامش بلند می شم 

من پاچه خوارم؟؟

خخخ نه عزیز دستمال کشی خخخ (تو مدرسه ما میگن دستمال کش (مرحله اول ) طی کش (مرحله دوم) سشوار کش (سه) لیف کش (چهار) و در اخر اگه  میگیم دستمال جادویی) خخخ

 

حوصله درای ها من فقط میگم سلام  اونا هم میگن سلام و تمام !​

نه :)

شما مودب هستین

:)

نه خیرشما مودب هستین 

:)

نه داداش پاچه خوار نیستی و این کارت نشونه ادبته!

شاعر هم میگه که ادب مرد به ز دولت اوست :))

ملت حسود شدن :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا میتونید نوشته های تلخک رو بخونید :)
امیدوارم از حضور در اینجا لذت ببرید :))
خوشحال میشم با نظراتتون من رو یاری کنیذد :)))

فقط همین ...
در پناه حق باشید ان شاءالله :)
Designed By Erfan Powered by Bayan