تلخک

تلخک کانال ایتایی

کمک

دچار بنبست ذهنی شدم یکی کمک کنهcrying

مشکل چیست !؟

هر چی فکر می کنم هیچی نمیاد تو مخم

چی میخوای بیاد تو مخت !؟

یه موضوع که دربارش بنویسم هرچی می خواد باشه

چی بسته؟

بولدوزر خبر کنم بیاد؟

مخم بد جور بسته 
بولدوزر نمی خواد موضوع بده 

:_/  در مورد اهنگ های خواننده مورد علاقت بنویس یا در مورد یکی از ادم هایی که ازش بدت میاد یا معاون یا مدیر مدرسه یا یه متن در مورد همین بیان و بلاگ و وبلاگ بنویس

بزار ببینم چیزی ازش در میاد

من اگه بودم در مورد اهنگ های خواننده مورد علاقم مینوشتم :)

خیلی وقته اهنگ گوش نکردم :)
مرسی کار کرد ببین چطوره 

:/ چرا نمیگوشی !؟

می گوشیدم الان وقت ندارم 
گوشیمم جا نداشت همشونو پاکیدم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا میتونید نوشته های تلخک رو بخونید :)
امیدوارم از حضور در اینجا لذت ببرید :))
خوشحال میشم با نظراتتون من رو یاری کنیذد :)))

فقط همین ...
در پناه حق باشید ان شاءالله :)
Designed By Erfan Powered by Bayan