تلخک

تلخک کانال ایتایی

خاطره ای از یک واقعه

امروز روز خوبی است و دلم از خوشحالی بکس باد می کند به همین دلیل در حال ذوق کردن نیستم و از اینجا برای شما آرزوی خر سواری می کنم البته با کیف و بدون کلاه که در جنگ علیه دشمن به جای استفاده از مگس نباید از خرمگس استفاده کرد چرا که من به فوتبال علاقه دارم و دوست دارم هر روز به مسابقات لیگ بز دوانی را تماشا کند ولی حیف که ماهیان شنا بلد هستند و همیشه در لیگ کشتی پیروز می شوند من این فرصت را غنیمت می‌شمارم و به شما توصیه می کنم که به پدر و مادرتان احترام بگذارید و برای رفع دردهای ناشی از خارش شکم غذای عادی مصرف نکنید تا موجب پریشانی احوال در اداره ثبت احوال نشود چون در غیر این صورت ما پیروز خواهیم شد و اوضاع از حالت غیر عادی خارج می شود همانطور که می دانید برای خروج از کشور احتیاج به ویزا داریم و آن را به مقدار سلیقه در سوپ می ریزیم امید است مورد عنایت شما قرار گیرد           

  امضا                    استاد فراری با گاری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا میتونید نوشته های تلخک رو بخونید :)
امیدوارم از حضور در اینجا لذت ببرید :))
خوشحال میشم با نظراتتون من رو یاری کنیذد :)))

فقط همین ...
در پناه حق باشید ان شاءالله :)
Designed By Erfan Powered by Bayan