تلخک

تلخک کانال ایتایی

علل عقب مانده گی

علل عقب ماندگی

وقتی که ما به سینما می رویم و در ردیف آخر می نشینیم عقب مانده می شویم و هنگامی که بعضی از فیلم ها را تماشا می کنیم عقب نگه داشته شده حساب می شویم ولی گاهی اوقات خودم از دلم عقب می افتم تا بتوانم عقب وانت سوار شوم ولی کاش میشد علت عقب افتادگی جهان سوم را پذیرفت و البته خود آنها هم پذیرفته نیستند من که خیلی گیج هستم و ممکن است که به مسافرتی طولانی در بالای پشتبان خانه‌مان بروم تا شاید هوایی از ولایتی نسیم شود روزی که با شیلنگ آهنی وارد کارزار شدم شخصی زیبا با صورت گریه به شعر به من گفت حلوای تن تنانی بپرس تا بدانی  خب ای عزیز یا بهتر است بگویم ای پسر بدان و آگاه باش به ناآگاهی در این پادری بسی امید است برای بیکارانی مشغول مثل ما نباید به مأموران واحد گشتی شبانه را در یکی از سطل‌های زباله جایی دهد ولی گویا که این پسر که اینجا نشسته احمق است ولی من که مثل او بودم او را یک شخص معلم و عالی قدر حساب می کردم و همیشه تمرین ریاضی را روی او حساب می کردم و سلام علی کل عالم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا میتونید نوشته های تلخک رو بخونید :)
امیدوارم از حضور در اینجا لذت ببرید :))
خوشحال میشم با نظراتتون من رو یاری کنیذد :)))

فقط همین ...
در پناه حق باشید ان شاءالله :)
Designed By Erfan Powered by Bayan