تلخک

تلخک کانال ایتایی

معما 2

مربع = 50
دایره = 30
مثلث = 50.25

Mosalas-(Dayere*Moraba)=50.25-30*50=50.25-1500=-1449.75

**با توجه به اولویت ضرب بر جمع اول ضرب انجام شده

متاسفانه اشتباه هستش 
اگه خودم درست حساب کرده باشم 
منفی 95.25 بود یا همین حول و حوش 
فکر کنم چپکی حساب کردی :))
دوباره  حساب کن

آره شاید اشتباه حساب کردم

درست حل کردی من اشتباه کردم
فکر کن ادم خودش معما بسازه بعد اشتباه حل کنه
خیلی ضایست

اشتباه پیش میاد، فقط خداست که اشتباه نمیکنه

امیدوارم تلاشتو ادامه بدی و همیشه موفق باشی

مرسی
پیشنهادی نداری برای وبلاگم




با تبادل لینک موافقی؟؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا میتونید نوشته های تلخک رو بخونید :)
امیدوارم از حضور در اینجا لذت ببرید :))
خوشحال میشم با نظراتتون من رو یاری کنیذد :)))

فقط همین ...
در پناه حق باشید ان شاءالله :)
Designed By Erfan Powered by Bayan