تلخک

تلخک کانال ایتایی

متنی در همهمه

چای ماده مهمی است که عده ای از مردم آن را دم می‌کند و گاهی عده‌ای دیگر آن را می نوشند نوشیدن هر ماده جایز نیست و احتیاط بر فعل آن است گویا افعال ما مانند اعمال ماست پس برای بهبود وضع کلیه بیماران تالاسمی بهتر است چای را با فالوده بخوریم البته پرخوری ماده ایست بسیار مفید و ما همیشه به فکر فایده فواید خود خواهیم بود البته کار بسیار بدی است که کاربرد مشتقات چای حذف شده و ما از این بابت مورد عنایت گرفته شده ایم ای کاش جذر را آموخته بودم تا دیگر مشکلی در زندگی نداشته باشم گاهی اوقات من دلم می خواهد سوار اتومبیل شوم ولی تا به خودم می آیم خود را در اتوبوس می بینم اکنون که مشکلات بحرانی شده و روابط قمر در عقرب نشده ما می‌رویم و بعداً برمیگردیم خوب عزیزان ما برای همدیگر حرف کم می آوریم پس برای همدیگر نامه می دهیم شاید تلگراف نیز بفرستیم اگر برای ما چک بفرستید خیلی خوشحال تر می‌شدم جانم را به قبری نثار می کنم ای عزیز نا آفتابی که هستی خیلی نورانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا میتونید نوشته های تلخک رو بخونید :)
امیدوارم از حضور در اینجا لذت ببرید :))
خوشحال میشم با نظراتتون من رو یاری کنیذد :)))

فقط همین ...
در پناه حق باشید ان شاءالله :)
Designed By Erfan Powered by Bayan