تلخک

تلخک کانال ایتایی

اندر حکایت کت

کت

کت یک نوع لباس است که انگلیسی ها که موجودات خیلی کودنی هستند آن را با گربه اشتباه می گیرند . کت از جمله لباس هایی نیست که وقتی کریم پوست کلفت آمریکا را در بین کمی ریکا کشف کرد آن را ساخت بلکه در قدیم فردی در حادثه ای که برایش پیش آمد ، نصف لباس بلند خود را از دست داد و کت به وجود آمد . چون خیلی کوتاه بود بعدا مجبور شد شلوار نیز بپوشد . بحث شلوار خود بسیار مفصل است و در این مبحث نمی گنجد به همین دلیل عده ای از کت خوششان آمد و آن را با شلوار بلند (مهران مدیری) پوشیدند . البته پوشیدن کت امری حرام بوده و پوشیده کت و شلوار واجب است بنده اعتقاد دارم در این باره نباید بحث کرد به همین دلیل کتاب های زیادی در باره آن نوشته ام .

من وقتی کوچک بودم دوست داشتم دمپایی ابری بخرم ولی هیچکس برایم نخرید به همین دلیل مجبور شدم کلاهی بخرم که بعدا گم شد. من از دزدیده شدن مرغم بسیار ناراحت شدم ولی ای کاش پیازی آورده شود تا دل و جگر گوسفند تازه گردد چون ما آنها را خورده ایم امشب نیز مانند فردا شب بحث ناتمام ماند و ما اشتباهی زنده ماندیم کهاین یک حرف غلط است که لازم از کسی بیاید و آن را اصلاح کند بهتر است آرایشگر باشد خب دیگر غم نیست جز دوری شما ای قوم فجار

لطفا نظرات خود را درباره ی کت کریم پوست کلفت که قرار است بشود نازک به ما بگویید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اینجا میتونید نوشته های تلخک رو بخونید :)
امیدوارم از حضور در اینجا لذت ببرید :))
خوشحال میشم با نظراتتون من رو یاری کنیذد :)))

فقط همین ...
در پناه حق باشید ان شاءالله :)
Designed By Erfan Powered by Bayan